באמונה| פרויקט בית שמש ד'2

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בעיר בית שמש, הנמצאת בתנופת פיתוח מרשימה, ונמצאת במיקום מרכזי מנצח בין תל אביב לירושלים, מוקמת שכונת שערי בית שמש החדשה. לאחרונה חברת באמונה השלימה את בנייתם של שני פרויקטים בשערי בית שמש, ובקרוב יחל השלב המעשי של פרויקט שלישי ונוסף בעיר.

ההתפתחות התעשייתית והתעסוקתית של העיר, מביאה לביקוש רב למגורים בבית שמש. כל שנה ישנן התחלות בנייה רבות של מאות יחידות דיור בעיר, והיד עוד נטויה. וזה לא הכל: למשל, בתחילת 2020, אושרה תוכנית פינוי-בינוי גדולה בשכונת רמת לח"י בעיר. בכלל, בית שמש מצויה בתנופת בנייה ופיתוח חזקה מאד, ולמעשה מבחינה זו היא בין הערים הכי מתפתחות בישראל.

כאן נכנסת באמונה לתמונה: בפרויקט בית שמש ד'2 של באמונה בשערי בית שמש, עם נוף לעמק האלה, תוכלו למצוא דירות חדשות ומודרניות המתאימות לציבור החרדי. בפרויקט ישנן דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. תכנון המבנה נעשה על ידי אדריכלים מובילים, והמבנה נעשה ברמות בנייה וגימור גבוהות במיוחד, עם תשומת לב לפרטים הקטנים. המבנים כמובן מותאמים לצרכיהם של הציבור החרדי, בהתאם לניסיון והמומחיות של באמונה, כמו שני כיורים, שעון שבת וכדומה. כמו כן, השכונה תוכננה בהתאמה לציבור החרדי והדתי, עם גישה למתקנים החיוניים לאורח החיים החרדי, סביבות קהילתיות, בתי כנסת וכדומה.

5/5 - (1 vote)